Carta Organisasi
Seksyen Sumber Manusia
Seksyen Kewangan Aset
Seksyen ICT & Perolehan
Seksyen Integriti & Pentadbiran
Unit Pentadbiran
Unit Kewangan
Carta Organisasi
Carta Organisasi
Seksyen Sumber Manusia
Seksyen Sumber Manusia
Seksyen Kewangan Aset
Seksyen Kewangan Aset
Seksyen ICT & Perolehan
Seksyen ICT & Perolehan
Seksyen Integriti & Pentadbiran
Seksyen Integriti & Pentadbiran
Unit Pentadbiran
Unit Pentadbiran
- Menguruskan semua urusan Perkhidmatan Pegawai,
- Menguruskan Hal-hal Perjawatan, HRMIS, Latihan dan Kebajikan Pegawai /Kakitangan jabatan,
- Menguruskan urusan prestasi dan tatatertib,
- Menguruskan urusan surat-menyurat, Pengurusan Fail dan Dokumen,
- Bertanggungjawab terhadap keselamatan Pejabat,
- Menguruskan majlis-majlis peringkat jabatan/Negeri,
- Menguruskan perkhidmatan keselamatan berpakaian seragam tanpa senjata di Ibu Pejabat dan
- Menguruskan kerja-kerja pembersihan bangunan /penyelenggaraan Landskap di Ibu Pejabat.
Unit Kewangan
Unit Kewangan
- Menyelaraskan dan mengurus semua Urusan pembelian barang-barang dan perkhidmatan jabatan,
- Menyelaras rekod-rekod pengurusan stor jabatan, penyediaan anggaran belanjawan mengurus tahunan dan perkara-perkara lain yang bersangkutan,
- Menguruskan bayaran gaji, elaun, KWSP, bil-bil dan lain-lain,
- Menguruskan kewangan Am, Panjar Wang Runcit, Waran tiket, permohonan pinjaman kenderaan dan komputer,
- Menguruskan hal ehwal berkaitan kewangan pentadbiran pejabat di daerah-daerah, pengurusan aset dan
- Mengemaskini rekod-rekod Aset Inventori.